10 Eylül 2010 Cuma

AKP NİN MUHTEŞEM HİZMETİ

AKP NİN MUHTEŞEM HİZMETİ
         Bu akşam saat 20.30 civarında ev telefonımuz çaldı.Telfonda çok nazik konuşan bir hanımefendi vardı.
SES :- Merhaba efendim ben AKPARTİ Bakırköy ilçe teşkilatından arıyorum

BEN :- Buyrun hanımefendi

SES :- Ben ilçe teşkilatının engelliler komisyonu başkanıyım.Eşiniz engelli olduğu için,referandum günü size yardımcı olmak istiyoruz.

BEN :- Teşekkür ederim hanımefendi,eşim benim koluma girerek bastonu ile sandık başına gidebilir.

SES :- Arzu ederseniz özel araç veya Ambulans göndereliriz,    görevlilerimiz size ve eşinize yardımcı olabilirler.

BEN :- Teşekkür ederim

SES :- Başka nasıl yardımcı olabilirim ?

BEN :- HAYIR OYLARINI ÇOĞALTARAK

SES :- Ama biz EVET için çalışıyoruz.

BEN :- Ama biz HAYIR kullanacağız.


Karşılıklı gülüşmeler


SES :- Hayırlı bayramlar,oyunuzda hayırlı olacakmış ama

BEN :- Sizede HAYIRLI BAYRAMLAR ve HAYIRLI referandumlar dilerim

 
Kavgacı Başbakanın kendi teşkilatının hanımlarından çok öğrenecekleri var anlaşılan



Dr.Erdem CANKAYA



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder