7 Eylül 2010 Salı

KIZLARIM

Benim Canım Kızlarım


Güzel günler geçirdik sizlerle kızlarım.

Gün oldu küstük, gün oldu barıştık.

Beşikte salladığım günden,

Gelinliğinize kırmızı kuşağı bağlayana dek

Güzel günler geçirdik sizlerle kızlarım.



Siz beni anlayana kadar,
Ben baba olmayı öğrendim.
Sonra arkadaş oldum sizlerle,
Akıl verirken akıl alır oldum,

Koltukaltlarınızdan tutup İlk adımlarınızı attırdığımdan bu yana

Çok zaman geçti kızlarım.


Sevdalarınızı gözledim,

Parıltılı gözlerinizi gözlerimden kaçırdığınız zamanlar,

Bana söylemekten çekindiğiniz,

Yaralanmış sevdalı yüreklerinizi,

Acılarınızı,

Sessizce yaşadım çaresiz



Paylaşıp ,küçültüp katlanabildiğimiz

Dertlerimizle,

Paylaşamadığımız gönül yaralarımızı,

Bazen yalnız göğüslediğimiz

O dayanılmaz sıkıntılarımızı,

Paylaşarak bir şenliğe çevirdiğimiz

Sevinçlerimizi,bazen bir arada

Bazen sılada ama hep ayni gönülde

Yaşadık biz.



Sizleri çok sevdim kızlarım.

En kızdığım anda da sevdim

En öğündüğüm andada,

Görünmeyen yorgun kanatlarımın,

Koruyucu kalkan olmaktan çıktığı,

Yolumun sonuna geldiğim yaşlarda

Sizlere sahip olmaktan

Gurur duydum kızlarım.



Sizler Canlarımdınız,

Sizler sevdalarımdınız

Irakta olduğunuzda hasretim,

Yanımdayken neşem oldunuz.


İyilik haberlerinizi,

Sevda türküleri gibi hissettim

Sıkıntılarınızda çaresizliğimin

Karanlığını yaşadım.



Benim canım kızlarım


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder