15 Aralık 2010 Çarşamba

KÜLÜN ALTINDAKİ ATEŞ

KÜLÜN ALTINDAKİ ATEŞ

Dün 14 cüsünü yaptığımız  “Sofra Sohbeti” nin tadı hala damağımda. Ateş ‘in canlanması hem yüreklerimizi ısıttı, hem de beyinlerimizi yeniden aydınlatmaya başladı. Her bir toplantı bir öncekinden daha da güzel oluyor. Bu benim kişisel görüşüm tabii. Geçmişin galerilerinden gelip,geleceğin aydınlığı olacak,pırıl pırıl ,insanların ,saygı içinde değişik düşünceleri hoşgörü ile tartışmaları beni çok fazla mutlu etti. Git gide kötüye giden ülkemizde ; aydınlık yüzleri ve aydınlık düşünceleri ile  ideal ve doğrularını ortaya koyan dostlar meclisi,içimdeki karamsarlığın,umuda dönüşmesine vesile oldu. Beni son aylarda çok yoran sağlık problemlerim dahi ,sofranın ateşinde bir an yok oldu sanki.

Önümüzde ülkemizin kaderini tayin edilecek bir KURULTAY var.Kişisel tarihim’ de
Önemli bir nokta olacak bu kurultaya çok katılmak istiyordum.Sağlık sorunlarım nedeni ile katılamamak bana hüzün verse de ;çok sevdiğim Ateş grubu dost ve arkadaşlarımın çoğunun bu kurultayda olacağı içimdeki burukluğu yok edecek. Kurultay esnasında empati sayesinde onlarla birlikte bu kurultayı yaşayacağımı hissediyorum.
Sofrada olan kurultay delegesi olan ,sevgili dostumun, “seçim ister çarşaf ister blok liste ile yapılsın, gözümüz genel başkanda olacak ve o kimleri istiyorsa ,onlar seçilecek sözü”   içimi o kadar çok rahatlattıki, dün gecenin balı kaymağı,bence bu sözlerdi.Kendisine hepinizin huzurunda teşekkür ediyorum.

Aramıza yeni katılan eski bir Cengaver’in “Ben Allahtan başka her şeyi sorgularım,hiçbir güç benim özgür irademi kısıtlıyamaz” sözleri tahmin ederim benim gibi bir çok arkadaşın yüreğindeki küllenmiş cesareti yine alevlendirmiştir.

Genç Ekonomist kardeşimizin ,işsizlik  ve konut sorunu hakkındaki konuşmasının herkesin anlıyabileceği bir dilde olması,gerek yazıları gerek sofradaki hazırlıklı konuşmaları ve örnek olacak disiplini ile,genç meslektaşımın katkıları, aydınlanmanın sofrasında öyle bir estiki, KÜLÜN ALTINDAKİ ATEŞ, yeniden yalım yalım alevlerini gösterdi.

Çocukluğundan beri tanıdığım sol’un onurlu devrimcisi çok değerli kardeşim’in bizlere yapacağı katkı ve hele hele 79 yaşındaki Kayınpederi Köy enistütüsü mezunu Devrimin yetiştirdiği öğretmenin yaptığı etkili ve içten konuşma,paslanmış kulaklarımda bir devrim türküsüydü sanki.

Mustafa  Kemalin başlattığı yolda,Ulus devletin bütünlüğünü,Yurtta Barış ve kardeşliği sağlıyarak,vatanımız dediğimiz bu güzel ülkeyi ,yeniden Aydınlık Devriminin Ateşi ile aydınlatacak ve muasır medeniyetin seviyesine taşıyacak
Kılıçdaroğlu Kemal ‘e KURULTAYDA başarılar diliyorum.Bu davada onun yanında yer alan  Tüm Aydınlamacı dostlarıma sevgi ve şükranlarımı sunuyorum.
Bu sözler bizden sonraki nesillerinde marşı olacaktır ;
DAĞ BAŞINI DUMAN ALMIŞ,YÜRÜYELİM ARKADAŞLAR……

Dr. Erdem Cankaya



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder